کفپوش چوب پلاست محبوب ترین و پر استفاده ترین محصول چوب پلاست است که در بسیاری از مکان ها به دلیل ظاهر زیبا و همچنین کاربرد خود مورد استفاده قرار می گیرد،کفپوش چوب پلاست از ترکیب چوب و پلاستیک و مخلوطی از ۶۰٪ آرد چوب (پودر) و ۴۰٪ پلاستیک ( پلیمر ) ایجاد می شود و ماندگاری بسیار بالایی دارد و در برابر ضربه نیز مقاوم است.

این کفپوش ها در انواع رنگ ها و سبک ها وجود دارند و برای انتخاب کفپوش چوب پلاست مطابق با سلیقه و انتظارات خود تنها کافیست به نمونه کار چوب پلاست نگاهی بیندازید،در واقع اولین قدم برای سفارش و اقدام برای تهیه ی کفپوش چوب پلاست انتخاب یک محصول از بین صدها محصولیست که در نمونه کار چوب پلاست وجود دارد.

با مشاهده ی نمونه کار چوب پلاست می توانید تصویر اولیه ای از کفپوش چوب پلاستی که قرار است در محل مورد نظر شما نصب شود در ذهن خود داشته باشید و از نظر رنگ ها و سبک های گوناگون یک محصول را انتخاب کرده و سفارش دهید.

پس از مشاهده نمونه کار چوب پلاست و انتخاب کفپوش چوب پلاست،این محصول مورد نظر شما را می توانیم در ابعاد و اندازه های دلخواه شما تولید کنیم.نصب آن ها بسیار آسان است و فقط سطحی که قرار است کفپوش چوب پلاست روی آن نصب شود باید صاف و تمیز باشد.کفپوش های چوب پلاست دارای سطوح ضد لغزش هستند.مانند سایر محصولات چوبی طبیعی که در فضای باز استفاده می شوند، در معرض شرایطی مانند پوسیدگی، کپک زدن و رطوبت قرار نمی گیرند. از آنجایی که محصولات کفپوش چوب پلاست به راحتی تغییر شکل نمی دهند و مانند سایر محصولات چوبی به تعمیر و نگهداری مکرر نیاز ندارند.

در نمونه کار چوب پلاست محصولاتی را به شما نشان می دهیم که قبلا در کافه ها، کنار استخر، رستوران ها، تراس ها و سونا و مکان های مختلف دیگر نصب کرده ایم.

کفپوش های چوب پلاست بسیار مستحکم هستند و به دلیل خواص فیزیکی خود می توانند در مکان های گوناگون از آن ها استفاده کرد،در نمونه کار چوب پلاست زیر نوعی کفپوش که در داخل استخر بکار رفته است را مشاهده می کنید:

https://accutanrx.com/wp-content/uploads/2022/06/2022-06-03_08h39_21.png

کفپوش های چوب پلاست به دلیل مقاومت در برابر آب، هر چقدر هم خیس شوند، هیچ آسیبی نمی بینند.
در برابر شرایط آب و هوایی سخت و سایش بسیار مقاوم هستند. ساختار قوی دارند که موجب طول عمر بیشتر آن ها می شود
به دلیل داشتن ساختاری شیک، طبیعی و ظاهری زیبا، با هر محیطی سازگار می شوند.

نکته ای که در هنگام مشاهده نمونه کار چوب پلاست و انتخاب محصول باید در نظر داشته باشید،همخوانی چوب پلاست از نظر رنگ و سازگاری آن با محیط مجاور خود است،به این ترتیب زیبایی محیط شما دوچندان خواهد شد

انواع متعددی از کفپوش ها که در نمونه کار چوب پلاست وجود دارند عبارتند از:

  • کفپوش تراس
  • کفپوش باشگاه های ورزشی مانند بدنسازی
  • کفپوش دور استخر
  • کفپوش محیط بازی کودکان
  • کفپوش روف گاردن و غیره

برای مشاهده انواع نمونه کار چوب پلاست کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید:

نمونه کار چوب پلاست

 

Comments are closed.